CeritaSekupang

Walaupun cuma sekupang tetapi ianya berharga

Iklan .

a

review Prince Of Persia Sands Of Time

assalamualaikum...petang tadi pi tengok crita Prince Of Persia...
dah lama dah nak tgk crita ni...ari ni baru ada kesempatan untuk tengok crita ni...
klik sini untuk sinopsis cerita prince of persia...


boleh tahan jugak cerita ni....berbaloi jugak melabur untuk cerita ini tadi..
tapi dalam game ni semua yang lain jadi macam zombie...
dalam movie ini memang lain dari movie 2...
kepada yang belum tengok crita ni boleh ke pawagam berhampiran..
sekian...assalamualaikum...

4 pendapat bernas:

waa.. nk gak tgk kt wayang..
tp wayang tempat ak sengal sangat g tayang alih bahasa nyer jer.. -_-"

 

sabar2....nnt balik malaysia tgk puas2...hehe...

 

xsmpt tgk la muvie nie.. hehee

 

cerita ni slow...hehe...