CeritaSekupang

Walaupun cuma sekupang tetapi ianya berharga

Iklan .

a

Main Game snake dalam video youtube

Assalamualaikum.
Hari ini aku nak berkongsi mengenai sesuatu yang aku dapat tahu dalam keadaan tidak sengaja...sebenarnya kita boleh bermain game snake sementara menunggu video loading didalam laman web youtube...aku tak pasti berapa ramai yang tahu mengenainya tapi aku memang jakun selepas berjaya melakukannya....sementara aku masih lagi ingat pasal ni aku terus nak update blog untuk berkongsi...berikut merupakan antara screen shot...



cuba buka mana-mana video...klik pada video tersebut...cuba tekan mana-mana butang  arah pada keyboard...sebagai contoh tekan kiri semasa video masih lagi loading...



selepas dah keluar seperti apa yang ditunjukkan pada video diatas anda dah boleh mula bermain...


lebih mudah untuk bermain kalau dah pause video...lepas ini rasanya tak boring sangat kalu nak tunggu video tu loading...aku cuba main menggunakan google chroome dan tiada masalah...



6 pendapat bernas:

men game je kejenye ;p

 

sesuai untuk mengisi masa lapang...

 

leh try pasni...hehe

 

haha..smentara mnunggu buffering tuh,dpt jgak rsa main game..haha

 

betul2...tak la buang masa sangat...