CeritaSekupang

Walaupun cuma sekupang tetapi ianya berharga

Iklan .

a

Jamuan perpisahan~~~

assalamualaikum dan salam sejahtera....
jumaat lepas aku menghadiri satu jamuan perpisahan yang telah dianjurkan oleh dak2 sem 1 ahli mpp...jamuan ini merupakan program penutup untuk semester ni...walaupun diadakan didalam dewan yang kecil tapi suasananya memang meriah....walaupun bajet x banyak untuk program ni tapi  makanan memang superb...majlis bermula pukul 9 dan berakhir lebih kurang pukul 1 pagi...sebab tu tak sempat nak update blog awal2...tahniah wat semua yang menjayakan majlis ni..







walaupun dapat merasa hanya sepotong...tapi puasa hati sebab sedap...











cenderahati...













p/s: aku bersusah payah cari masquerade ari tu untuk majlis ini...dan ianya berbaloi...



16 pendapat bernas:

a'ah kek...tapi dah masuk perut orang dah...hee...

 

memang sedap...tapi dah abis...hee...

 

xde tinggalkan sepotong ntk ak ke?
camni aa bro..

 

cumell cenderahati tu.. ehhe unik..

 

kyo - aku pun sempat makan 2-3 sja kot...tapi kalu aku antar ke jpun kompem posmen makan dulu...


irnie - dak2 sem 1 yang watkan...hehe..

 

pergh.. posmen pon dengki ngan ak??
sedih siot~ :p

 

sedap ke tu> smpai ati xsmpan.. huhu

 

bukan sorang sja yang makan...ramai kot...haha...

 

lekat lekit - dan sedap...


fara - ^_^

 

slm...
mau tnye stdy mne?mpp jkm?

 

wassalam...
poli psp...kenapa dengan mpp jkm?