CeritaSekupang

Walaupun cuma sekupang tetapi ianya berharga

Iklan .

a

Sahabat MaafkanKu

Assalamualaikum...
 
Maaf, 
 mungkin selama ini aku  bukanlah sahabat yang baik.

Maaf, 
Mungkin selama ini aku sering melalaikanmu.

Maaf,
Mungkin selama ini ada bicaraku yang membuat kau pedih 


Maaf,
Mungkin selama ini aku sering tidak memahami kau.

Maaf aku hanya hamba yang biasa,
Kerana kelemahanku itu sering aku panjatkan doaku padaMu.

Moga Allah selalu menyayangimu kerana siapa pun kamu, kamu itu SAHABATKU.

7 pendapat bernas:

Meminta dan memberi maaf tu nampak macam mudah je kan..

Namun, biarlah ungkapan maaf yang diucapkan itu betul2 penuh dengan keikhlasan..

Ada orang yang meminta maaf sekadar di mulut sahaja namun di hatinya tidak ikhlas untuk berbuat demikian...

 

cs,, moon pun nak minta maaf jugak if ada tertendang,, tercekik,, tertolak,, terlanggar dan membunuh cs masa chat... :sedih

 

fa, fa pun nak mintak maaf lau tgurau kasaq2 mase kat dalam bcr ye :)

 

Wahh . betul betul . Maaf tue jadi something yg indah bile ia diungkapkan dgn penuh keikhlasan :)

 

selamat hari raya dari E-na Lovely Kitchen...