CeritaSekupang

Walaupun cuma sekupang tetapi ianya berharga

Iklan .

a

Review Johnny English Reborn

Assalamualaikum.
Filem ini merupakan sequel kepada filem pertama yang telah ditayangkan pada tahun 2003 iaitu Johnny English. Walaupun ini merupakan sequel kepada filem pertama jalan ceritanya memang mudah difahami. Untuk pengetahuan aku pun tak tengok lagi Johnny English dan terus tengok sequelnya. 


Cerita ini dimulakan dengan Johnny English ditugaskan untuk mencari individu/organisasi yang dikhabarkan akan membunuh Perdana Menteri China. Beliau diberikan kesemua peralatan yang canggih manggih seperti yang kita selalu tengok dalam mission impossible dan james bond. Tetapi oleh kerana ‘kebodohan’ Johnny English ini, barangan tersebut selalu sahaja disalahgunakan dan menjadikannya suatu jalan cerita yang lawak.


Filem ini memang memuaskan hati penonton yang meminati genre komedi. Dari mula sampai habis cerita ini pasti akan ada lucu yang membuatkan anda tidak kering gusi. Rasanya kepada yang tengah stress dengan kerja boleh terus menonton filem dipawagam yang berdekatan sebab ianya pasti akan membuatkan anda lupakan tekanan yang dihadapi.

p/s: download Johnny English 1 disini

4 pendapat bernas:

huhu..
ak tgk balik JE1 bila tgk JE2..
ternyata plot dia lebih kurang sama je tp lawak JE2 lagi ummppph!

 

lawak dari awal sampai abis kot....pecah perut aku..

 

mesti terbaik lah..tak sabar nk tgk nih ^_^

 

memang pun...kalau kat wayang masih ditayangkan lagi..kalau nak download...kena sabar dulu...haha..