CeritaSekupang

Walaupun cuma sekupang tetapi ianya berharga

Iklan .

a

Wordless Wednesday #1 - Dunia

Assalamualaikum..





20 pendapat bernas:

dunia,dunia..kiamat sudah dekat agaknya..=(

 

manusia akhir zaman buat dunia semakin hampir kepenghujungnya.

 

Dia pegi joget lambak lepas tu balik2 tengok umah dia dah takde ye.

 

naqiah - :tq

spanar - betul...

mawar - kita perlu bersedia untuk itu..

parkair - tu la...

 

joget kuat sangat, sampai gegar2 tanah.. tu sebab kot runtuh :P

 

gabungan gambar yg menarik !
dunia oh dunia

 

Miss N - boleh pulak macam tu.. XD

ieza - :angguk"

de'din - terima kasih..

 

enjoy sangat sampai bila bala menimpa kita, baru kita nak menyesal.. nauzubillahi min zalik.

 

kontraktor suka clubbing pastuh mabuk pastuh lupa pasang cerucuk..sebab tuh rumah tepi bukit tuh jahanam..

 

dreamy - ^_^

piah - betul2..

orang akaun - hahaha...

 

ramai yang tak sedar...

 

yups
Allah mula menurunkan bala bila manusia leka

Wordless Wednesday #2

 

hans - betul tu...itu yang cuba disampaikan..

 

bukan biasa nye orang letak 1 gambar je ke? ;p

 

aku tak habis kaji lagi pasal WW ni...aku buat kelainan skit...