CeritaSekupang

Walaupun cuma sekupang tetapi ianya berharga

Iklan .

a

award dari Muhammad

assalamualaikum dan salam sejahtera...
sekarang dah pukul 2:22 jam kat sini...dan aku baru nak mula update blog ni...malam ni aku dengan tidak sengaja tiba-tiba sja jadi burung hantu...tak boleh tidor lak malam ni...eh2...dah masuk pagi...jadi aku pun buat keputusan untuk update blog yang yang berupdate ni...post ini hanya untuk berkongsi award yang aku baru dapat dari encik  muhammad iaitu pemilik kepada blog luahan hati si pencinta ...terima kasih kepada muhammad kerana sudi memberi award...award ini khas diberikan kepada follower blognya yang bertuah...jadi aku adalah salah seorang daripada 90 orang yang bertuah menerima award ini...award yang dimaksudkan adalah 



dah dapat award mesti ada soalan yang perlu dijawab...pemberi award ini bagus sebab tak bagi soalan yang banyak...dia bagi satu soalan sja..

"Apa pandangan korang tentang blog Luahan hati ni??? 
 
sebenarnya soalan ini memang soalan yang susah sebab aku tak selalu dan masih baru lagi dalam mengenal blog mamat dan aku pun pelik mengapa award sedemikian rupa diberikan kepada aku ...pada pendapat aku blog ini amat menarik kerana mempunyai header yang unik iaitu header yang mempunyai banyak hati yang berterbangan....pada awalnya pasti ramai yang akan anggap blog ini adalah blog mat jiwang...tapi aku rasa benda tu sebenarnya unik untuk seorang lelaki buat header yang macam tu....oleh sebab widget dalam blog ini tak banyak jadi loading untuk blog pun tak mengambil masa yang lama....layout blog yang simple....minta maaf tak dapat nak komen banyak2 sebab aku bukan seorang yang suka mengkritik...rasa cukup setakat itu...terima kasih sekali lagi....all the best...


13 pendapat bernas:

saya pun dpt award ni.. tp tak sempat nak buat entry lg :)

 

saya pun dpt award ni.. tp tak sempat nak buat entry lg :)

 

siap sedia untuk sesi terjah...hihihi

 

zmah...terima kasih...

muhammad - rajin benor bagi tag kat aku...hehe...terima kasih...

 

ada tag lgi untuk blog awak ni.

 

tia - memang best...


matika - ok..

 

jom ikut saya bangga menjadi blogger satu malaysia...saya memilih blog ni lgi..