CeritaSekupang

Walaupun cuma sekupang tetapi ianya berharga

Iklan .

a

Lagi Mengenai Harry Potter and the Deathly Hallows

assalamualaikum dan salam sejahtera...
entri kali ini nak crita pasal crita mat potter....rasanya dah ramai orang crita pasal crita ni tapi aku nakjuga crita  x kira...mulanya tak da langsung rancangan nak tengok crita ni sebab aku dah lama tak mengikuti perkembangan crita ni....tapi lepas tengok trailer dia rasa berminat pulak..rasanya kali terakhir aku tengok waktu siri dia yang kedua kalau tak salah...cerita ni aku tengok kat qbay...tapi kualiti gambar dia macam pelik sja...aku pun tak tau sebab apa..mungkin projektor dia dah lama tak servis...ahaha..nasib bek aku leh dapat tangkap jalan crita ni...walaupun ada beberapa babak yang kurang sesuai untuk ditengok...tak rasa duk dalam wayang selama 2 jam 1/2....babak aksi dan babak sembang2 seimbang...overall memang puas hati tengok...





untuk sipnosis boleh klik sini dan kepada yang belum tengok crita ni leh ke pawagam terdekat atau tunggu sehingga ada download link untuk crita ni... ^_^

p/s: crita ni banyak menonjolkan unsur2 illuminati...


23 pendapat bernas:

bru je tgk tadi..oke

xpaham..hehehe

 

try tengok yang lama2 balik...leh bagi lebih paham...

 

huhu.. adik ak ajak layan wayang citer nih minggu dpn.. x sabar gak sebab selama nih layan cetak rompak jer.. kui3

 

dah balik MAS ka kyo??? selamt menonton...

 

baru tgok in the making je

=>

http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/

 

ok..sy jeles..sbb sy xtgk lg...
waaa

 

nisa - jemput tengok trailer...

merlot -leh join nisa tengok trailer...

hehe...

 

jemput tengok trailer ya macy...

 

errr... dah banyak blog aku tengok dok cerite pasal cerite nih... best sgt2 ke...? hoho!~

 

nak gak tgk crita ni!!! tapi kne tggu utk download..haha =)

 

sabar2...cita omputih ni x lama pun...dalam sebulan 2 dah leh download...

 

oh tidak! x dpt tgk sbb nga cuti dan dan dan kat cnie xde cinema. uwaaaa T___T

 

sgt x best..kalo nk banding ngn harry potter yg sebelum2 ni..mungkin aku kurang hayati sbb tgk da mlm pas balik keje..penat.or pape jela...yg pasti...xbest!:( uhuhu

 

sya - sila ke pawagam terdekat...


nana - kena tunggu sampai abih cuti nnt bru leh tngk...hee..


ms. green - mungkin sbb tak masuk klimaks lagi...part1 ni baru nak intro...

 

bes, mmg x rasa 2 1/2 jam..unsur2 illuminati 2 yg simbol deathly hollow 2 (triangle)an..

 

rase cam menarik jer citer nih..dah lame tak nengok harry potter ni:)