CeritaSekupang

Walaupun cuma sekupang tetapi ianya berharga

Iklan .

a

holiday

assalamualaikum dan salam sejahtera....
rasanya dah lebih seminggu juga aku biarkan blog ini tanpa sebarang entri...
sepanjang minggu lepas agak sibuk dan tak da masa untuk update blog ini...
semalam aku baru balik dari terengganu...ini merupakan kali kedua program ini dibuat...
kali pertama  tahun lepas...program kali pertama x dapat nak join...
bertolak dari sini khamis malam kui 10...sampai sana dalam kui 6 pagi...
singgah kat masjid tengku tengah zaharah untuk wat apa yang patut...lepas tu singgah lak kat kedai makan dan buat kali pertama aku makan nasi dagang...aku terpaksa cekik sampai habih gak walaupun x suka sangat pada ikan2...hee...sedap juga nasi dagang kat situ...tak teringat lak nama kedai tu...
sorry mak cik...x dapat den nak promote kedai makcik.....lebih kurang dalam kui 8 sampai destinasi yang ingini iaitu kampung taman rahmat, marang....sampai saja terus diagihkan kepada keluarga angkat masing2...kebanyakan penghuni kat sana adalah dari golongan kurang upaya...lepaih tinggal bersama selama beberapa hari baru tau yang depa ni suma macam kita yang normal gak, dapat berdikari dengan baik.....banyak gak tempat-tempat best yang aku dapat singgah... harap ada kesempatan lagi untuk pi sana lagi...


~~~end~~~

2 pendapat bernas:

selamat kembali berblogging....(^_^)

 

selamat aktif kembali ya ;D