CeritaSekupang

Walaupun cuma sekupang tetapi ianya berharga

Iklan .

a

dah abih suma...

assalamualaikum dan salam sejahtera...
hari ini aku akan kembali kepada kehidupan sebagai seorang pelajar...memang ramai orang yang akan menjadi malas pada hari pertama selepas cuti yang panjang...aku pun tidak lari dari  golongan tu...walaupun macam tu aku tetap ada semangat untuk teruskan perjalanan hidup ini...ari ini aku kunci jam pukul 7 sebab bajet kelas pukul 8 tetapi agak malang sekali kelas sebenarnya bermula pukul 10 pagi...ini merupakan salah satu tanda yang aku sangat bersemangat untuk memulakan hidup baru pada sesi kedua semester ini...semalam tak dapat nak tidur awal sebab masa cuti dah terbiasa tidur lambat...ari ni walaupun tidur beberapa jam saja aku tetap segar seperti sediakala...harap ini akan berterusan sehingga akhir semester...budak-budak (beza 2 tahun saja) pun ramai yang masih meneruskan cuti walaupun semua dah mula sesi perkuliahan hari ini...agak aman juga bila dalam blok ni tak ramai orang...cukup kot sampai situ...assalamualaikum...

5 pendapat bernas:

terlalu bnyk yg prlu di stlekn lps cti neh...expcly asmngt...uhu...

 

huhu.. gud luck bro..
sem baru ak stat minggu depan..
tp ntk sem nih ak xde kelas pagi..
semua stat tengahari..
huhu~

 

waniey - ni mesti sebab raya sakan...hee...


Kyo - mesti best x da kelas pagi...

 

dah mmg adat student..
ak ni raye ketiga da kene blk..

 

Syuq - kejap ja cuti...mesti x puas meraya...