CeritaSekupang

Walaupun cuma sekupang tetapi ianya berharga

Iklan .

a

Akibat gna windows pirate@lanun

assalamualaikum...alhamdulillah dapat lagi menambah koleksi entri disini...
malam semalam tidak berlalu seperti malam-malam aku yang lain...
malam semalam ada satu insiden yang agak membebankan aku..



inilah insiden tu...waaaa.....sedihnya...(cetak rompak punya pasal)
dah lebih kurang 6 bulan aku tak format laptop ini...mungkin itu yang menyebabkan pihak windows dapat 
kesan windows tak berdaftar aku ini...
oleh kerana malam semalam aku tidak ada mood untuk format jadi hari ini baru format...
alhamdulillah segalanya berjalan lancar...
kini aku dapat online secara aman...ramai yang berpendapat bahawa hard disk akan cepat rosak 
kalau format terlalu kerap...
setelah segalanya selesai...

setakat itu sja untuk kali ini...assalamualaikum...



5 pendapat bernas:

win 7 kan ??
sy pn penah kne...
tp sy x format, sy gne software remove wat...
ok gak...
huhu...

 

a'ah windows 7...
kita serupa...mangsa..hehehe..
software apa nama software 2?

 

aiseh bro..
kene hati2 sket waktu update benda..
ade file yang memang boleh detect samada ko pakai windows ori ke x.. ;)

 

mcm na nak detect file 2...boleh bgtau x?

 

bro..
format pastu off update tu..
shud be ok..