CeritaSekupang

Walaupun cuma sekupang tetapi ianya berharga

Iklan .

a

Qbay....lagi....

assalamualaikum..


smlam keluar p queensbay lagi...ni sja membe2 plkn aku ajak nak jmpa sblm nak balik U masing2....suma jnji nak jmpa pukul 3...haha...biasa r kan kalu owg jnji pukul 2:30...mesti jmpa pkul 3...hehe...aku pun siap2 dalam pukul 2...tggu membe smpi dlu..umah aku dengan qbay 2 pun bukannya jauh sgt pun...dlm 3 minit sja boleh smpi...dalam pukul 3 msg masuk....tuit....tuit...itu tandanya aku harus bertolak...hehe...dah 3-4 kali bunyi hp dalam poket....aku biar sja sbb duk ada atas moto...pastu bunyi owg tepon plak...aku pun pulas minyak lagi laju...akhirnya aku sampai tepat pada masanya...elok2 aku sampai....lala (bukan nama sebenarnya) pun park moto dia...jmpa dia tnya mana mat (bukan nama sebenar) dia kata mat pi park keta dia...ak pun disebabkan kedit ada tepon mat tanya dia ada kat mana...pastu p kat dia...dia p park kat tepi jalan plak keta dia...aku pun bg r cadangan kat dia untuk park dalam qbay....dia pun mmg nak park dalam sebenarnya tapi x tau jalan masuk....haha...biasa r owg seberang....nak mai penang ni pun brpa kali r sgt...dah r cari parking pun dalam setengah jam...adoi...penat jgk duk pusing kat dalam tempat parking 2...last2 dapat parking kat tngkat 7....haha...boleh tahan jugak r nak dapat parking 2...ni suma sbb kat parking luaq ada persiapan untuk countdown new year sbb 2 parking dalam agak penuh...lepas dah dapat parking...aku bersama lala dan mat jalan2 kat dalam qbay 1 tgkt ke tgkt yg lain...haha...x tau nak p na....last kali lepak kat mcd....ari ni boleh dikatakan rezeki aku murah jgk sbb lala belanja kami...hehe...thankz....lama jgk kami lepak kat mcd....lepas 2 agak2 dah pukul 5:30 depa ajak balik...aku on sja,..masa nak bayaq parking lagi best...haha...mat tertinggal card parking kat dalam keta plak...lepas 2 p la ambik card parking 2....card parking dah ada skunk masalah lain pula  timbul...AUTOPAY MACHINE x dapat ditemui...dah la dari tingkat 7...nak turun satu mcam punya pening pun duk mai...haha....last2 jmpa jgk AUTOPAY MACHINE  kat bawah....lepas antaq aku dgn lala kat tmpt parking moto dia pun balik....dah 2 kami pun balik...tamat la crita....


 until next time....


~ceritasekupang~

0 pendapat bernas: