CeritaSekupang

Walaupun cuma sekupang tetapi ianya berharga

Iklan .

a

Salam Aidilfitri Maaf Zahir Batin dAn Salam Kemerdekaan

Assalamualaikum...
Setelah sebulan kita melalui bulan yang penuh rahmat, hari ini kita menyambut hari yang dinantikan iaitu Aidilfitri. Masa yang berlalu bagaikan air terjun yang jatuh kebumi, berlalu dengan begitu pantas. Ramadhan telah pergi meninggalkan kita buat kali ini, harapnya kita akan bertemui lagi dengan Ramadhan pada tahun yang akan datang. Pada tahun ini, kita berkesempatan untuk menyambut 3 perayaan pada jarak masa yang tidak begitu jauh.


kita merdeka hanya apabila minda kita merdeka

 Seperti mana yang kita akan menyambut hari kebangsaan kita pada 31.8 iaitu pada hari esok. Satu lagi perayaan yang bakal disambut oleh rakyat Malaysia adalah pesta tanglung amnya bagi masyarakat cina di Malaysia. Tarikh Pesta Tang Lung untuk tahun ini dijangka pada 12.9.2011 dan tidak jauh dari tarikh kemerdekaan kita dan masih lagi berada didalam bulan Syawal. Kita patut berasa bertuah kerana berada didalam negara yang harmoni sampai boleh merasa 3 perayaan dalam satu bulan.


Dikesempatan ini cs ingin mengucapkan Selamat menyambut hari raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin bagi yang beragama Islam dan buat semua warga bcr iaitu Abdul Farique,Aisya Humaira, Alepridz, Ayampenyek,IiLya Syafira, Miszz Nadea, Miss Ieeza, MOoN, Nurulee, NoonaQQ, ReYnn, Sangat Setia, Siti Safiyyah, WithLurve, Adam Zico, Bro Ahmad, CiteJe, Crow, Adamxis,NooNaQQ, Farhan AJ, FariqScorpio, Lynn, Jejaka Terhangat, Kyo_9, Kakkoi, Red,Aisha Inani, Beauty Lover, Ainina Jelani, Cik Ladies, Cik Gadis, Cik Ct, Cinta Tulip, Elyna, eQuRlz, Feeza Macho, Lambdasbin, Naz, PedangTajam, Rads, Fyka Syafika,The Crow, Kak Azz, Gadis Terbilang, Redzuan Ridz, Phat, Mr.Kerro, Pejuang Cinta, Pokcik Ejoy, Suffer8zine, Syaf, Qarl Qhairiey dan kepada yang lain-lain warga baru BcR.


Selamat menyambut hari kemerdekaan pada semua rakyat Malaysia dan Selamat menyambut Pesta Tang Lung kepada masyarakat cina diMalaysia. Sebelum ini cs juga telah menganjurkan satu segmen sempena Aidilfitri dan Hari kemerdekaan kita yang ke-54 iaitu segmen Lagu Aidilfitri Dan Merdeka Pilihan. Terima Kasih kepada semua yang telah turut serta dalam segmen tersebut. Penyertaan anda sangat bermakna buat cs.

13 pendapat bernas:

ehem2,cs..sebut nama noona sampai dua kali??? heran nih. o_O..

btw,salam aidilfitri jgk kt cs..kalau ada salah silap noona kat cs,harap diampunkan lah ye. mungkin pas ni,xde dh nak usik2 cs tu..hehehe

 

selamat hari raya aidilfitri, dan selamat menyambut hari kemerdekaan jugak skupang..=)

 

selamat hari raya kak CS :D

maaf zahir & batin diatas segala kesalahan reyn..
semoga ramadhan yang kita tinggalkan membawa 4000 erti buat kita =)

 

noona - adeh...macam mana bleh 2 kali ni... :hihi

jt - selamat hari raya jt... ^_^

reynn - selamat hari raya ... ^_^

 

selamat hari raya jugak cs..:)
sorry kalau de salah n silap, terbunuh, tercekik, tertampo, termajuk dan sebagainya..jangan amik hati taw!:0

 
This comment has been removed by the author.
 

selamat hari raya cs... maaf zahir batin...

:P

 

Assalamualaikum cs...
selamat hari raya..maaf jika ada wat silap dan salah...

p/s; minta maaf silap...

 

selamat hari lahir cs. semoga panjang umur.













eh? salah ke? hahaha :p

 

Selamat hari raya jugak !!!

:yes ade name Pc :terharu