CeritaSekupang

Walaupun cuma sekupang tetapi ianya berharga

Iklan .

a

Kawan

Assalamualaikum ... 

Kawan  ... 

Ada yang akan ketawakan kita tika kita jatuh ...

tapi hulurkan tangan tika kita tegap berdiri...

Ada  yang akan menghulurkan tangan tika kita jatuh ...

dan sentiasa bersedia untuk menghulurkan tangan..


Bagaimana dengan Ku ...???


Adakah aku yang  sentiasa menghulurkan 

Atau 

hanya bermain diatas tali persahabatan ...

Maaf jika ku tidak disitu disaat kau memerlukan  ...

15 pendapat bernas:

err..kompius kat ayat ni..apa mksdnya?

"tapi hulurkan tangan tika kita tegap berdiri..."

sila terangkan..

 

maksudnya masa kita senang@berjaya saja datang kat kita... ^_^v

 

cam sedih jerk bunyik....

 

biasa2 sja...mana ada sedih...keh2..

 

aku stuju ngn alep. macam sedeh je bunyik dia =="

p/s : kenapa dengan templet ko? ce tengok butang follow tu =="

 

adeh..mana ada sedih...

aku memang letak kat tengah butang follow tu ... ^_^

 

CS selalu tade bila reynn mmerlukan :majuk

 

CS.. So sweet.. auch! wakaka..

Be friend like a brother! Some time we fight but still loving each other..

(^___^)

 

tiada yang mahu aku gembira .

^___________________________^







mereka puas bila aku suda tiada mungkin .

 

sahabat sejati adalah yg sentiasa bersama kita x kira waktu susah atau senang..tp mmg susah nak cari sahabat/kawan macam ni skang..sume kebanyakan nak amik kesempatan atas sesuatu je..pikirkan lah

 

wow!! terharu bila cs mula menaip...

:salam kita kawan kan?

 

Assalamualaikum...
ni puisi ke...erk..

p/s: ada beza kan kwn dgn shbt??

 

kawan senang je nak cari
sahabat sentiasa bersama walau apapun

 

salam Ramadhan, Ajeyy ziarah sini yerr..
kat bawah ni ada sikit entry dari Ajeyy, mintak pandangan dari semua yaa.. :)

http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/07/exam-pmr-penting-juga-sebenarnya-dalam.html


http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/07/hantu-bergambar-di-sebelah-ahmoi.html


p/s : Selamat hari raya, maaf zahir dan batin . 0-0 :))

 

reynn -- maafkan cs ... :tlg

crow - yes.. i agree with u...

feeza - dunia tak akan sentiasa indah ...

phat - betul tu...kadang2 kawan sejati tu hanya boleh ditemuni didalam tv...

kak moon - terima kasih...kita kawan betul tu... ^_^


ct - haha...suka2 sja ni...

alia - betul tu...kawan boleh dijumpai dalam masa beberapa minit sja...


ajeyy - salam ramadhan,..