CeritaSekupang

Walaupun cuma sekupang tetapi ianya berharga

Iklan .

a

ulangtahun pertama blog ceritasekupang

assalamualaikum dan salam sejahtera....
ini merupakan post khas sempena ulang tahun pertama ceritaskupang.blogspot.com  pada 22/12/2010  yang lalu....masa berlalu dengan begitu pantas...setahun berlalu meninggalkan banyak kenangan dalam aku berblog ini...sebenarnya aku pun tak sangka yang aku dapat berblog selama setahun...mulanya rasa mungkin akan hanya bertahan selama beberapa bulan saja...blog ini bermula operasinya pada akhir tahun lepas....







awal-awal dulu memang rajin, dalam satu hari saja kadang-kadang 2-3 entri aku post tapi skrang bukan jadi malas tapi aku jarang sikit update sebab sibuk sikit dan jarang dapat online....dalam setahun aku berblog ni macam-macam dah aku post...ada yang baik dan mungkin ada yang buruk...kalau ada sesiapa yang terasa dengan post-post sebelum ni aku ingin memohon kemaafan...doakan aku dapat terus berblog....

2 pendapat bernas:

selamat ulang tahun utk blog cerita sekupang...