CeritaSekupang

Walaupun cuma sekupang tetapi ianya berharga

Iklan .

a

pentingkah budaya jaga tepi kain orang??

assalamualaikum dan salam sejahtera....
hari ni baru ada masa, mood dan kemudahan internet untuk aku mengupdate blog ini...rasanya memang dah agak lama aku tinggalkan blog ini tanpa sebarang entri...aku pun tak tahu kenapa aku dah mula malas nak update blog ini...kadang-kadang masa dah ada masa dan mood tak da idea yang datang hingap pula...rasanya dah cukup kot aku merepek untuk membuka entri ini....

budaya jaga tepi kain orang adakah ia sesuatu yang penting??? 
pendapat masing-masing memang berbeza tapi ini pendapat aku...sebenarnya budaya ini sebenarnya penting walaupun kadang-kadang ianya mungkin akan merimaskan dan menganggu sebelah pihak...budaya ini adalah sama dengan erti kata mengambil berat...setiap sesuatu pasti ada keburukan dan kebaikan....apa yang patut kita lakukan hanyalah terimanya dengan hati yang terbuka dan cuba fikir semula apa yang cuba disampaikan....ambil sesuatu yang baik dan buang yang tidak baik...

p/s: blog ini tidak akan aktif seperti biasa...harap maklum...terima kasih kerana sudi berkunjung...

2 pendapat bernas:

knp tak aktif seperti biasa??

 

sebab lepas ini susah sikit nak on9....tapi akan berusaha juga untuk update...