CeritaSekupang

Walaupun cuma sekupang tetapi ianya berharga

Iklan .

a

jalan-jalan bikin penat~~~

assalamualaikum...
ari ni lepas sja balik dari keja aku p qbay jalan-jalan...sebenarnya nak bikin cermin mata baru lorh sbb cermin   mata yang aku pakai sebelum ni x brpa clear waktu malam dan ada silau sikit....pastu sementara tggu cermin mata tu siap aku rilek kat dalam kedai tu...tauke 2 cakap sekejap sja buat sbb nak tukar kanta saja...tak tukar frame skali...BAJET tak brpa ada...hehe...tiba-tiba ada satu lot kedai depan kedai cermin mata yang aku buat ni papan  penutup kedai dia runtuh....mula-mula dengaq bunyi sja...pastu runtuh tiba-tiba...punca kejadian masih disiasat...haha....nasib baik orang tak lalu kat depan kedai dia masa papan tu jatuh...kalu tak mesti dah arwah...haha...








satu gambar ni sja aku amik...










ni cermin yang aku cakap silau...pecah sbb orang kat kedai buat jadi ukuran kat mesin...berlubang sbb letak dalam mesin...













ni kanta yang baru...lebih jelas dan dah tak silau lagi~~~



rasanya yang tu saja untuk kali ni...wassalam...

0 pendapat bernas: