CeritaSekupang

Walaupun cuma sekupang tetapi ianya berharga

Iklan .

a

bercuti lagi~~~

assalamualaikum...
esok tahun baru cina....tahun ni tahun harimau....hari-hari mesti mau...haha...ari  ni aku makan besar kat sedim...ni plannig akak kat tmpt praktikal aku...suma dijemput hadir....mula-mula rasa malas sangat nak pi...last-last pi jgk la...aku dgn kwan aku pun bertolak la lepas dia mai ambik aku kat umah...bertolak pun dah lmbt...so kena marah la...janji nak jumpa kat hentian kubang semang pukul 9 pagi...nak cari hentian tu pun dah sejam sbb silap susur keluar highway....rupanya yang lain tggu kat hentian penanti...akhirnya jmpa jgk hentian tu dalam pukul 10...smpi sna terus bertolak p sedim...dah smpai sedim apa lagi TERJUN LAAA....tggu lagi...dah agak sejuk sikit badan...p tolong panggang ayam...memang port yang kami dapat best la...bertolak balik umah dalam pukul 5...


ni view dari port kami...nice view...





batu banyak kat sini...tapi kat depan macam kolam renang...pasir shja...












ni dalam perjalanan balik....dalam feri....












rasanya inilah salah satu cara untuk melihat keindahan dan kehebatan ciptaan Allah s.w.t.
trima kasih kerana membaca....wassalam....
~ceritasekupang~

0 pendapat bernas: