CeritaSekupang

Walaupun cuma sekupang tetapi ianya berharga

Iklan .

a

helllooo



assalamualaikum....
mcm nak mulakan....
wokeh...ni kali pertama aku buat blog...haha...saja nak isi masa...
lagipun ni mgkn cara terbaik untuk member2 aku yg lost contact dengan aku tau perkembangan aku...
ermmm...mula-mula aku gtau mcm na aku boleh dapat nama blog ni cerita sekupang...
nama tu cuma terlintas dalam fikiran aku dalam duk pening2 duk pikiaq nama nak letak dalam blog...mcm2 keluaq...teh panas bersama biskut kering r....nescafe xcukup gula r dan lain2...last kali aku rasa yg sesuai....
nama aku azman...blh pggil dengan nama man...
aku asal dari penang...area pantai jerjak...dekat dengan pesta penang....haha....
harap2 aku dapat tulis sesuatu yg berguna untuk semua...haha...
until next time...
cerita sekupang...

0 pendapat bernas: