CeritaSekupang

Walaupun cuma sekupang tetapi ianya berharga

Iklan .

a

anime...

assalamualaikum....


ari ni aku nak sembang tentang anime...anime merupakan animasi yang berasal dari jepun...
Sejarah anime bermulanya seawal tahun 1907. Namun, pada masa itu animasi di Jepun hanyalah terhad kepada beberapa orang, kerana masa itu animasi tidak sepopular sekarang....sekarang anime diminati seluruh dunia...dah cerita pasal sejarah anime mesti nak tau anime kegemaran aku kan...
haha...ada byk anime yg aku minat...diantara anime yg aku minat naruto, doraemon, shin chan...byk lg r...maleh aku nak taip...hehe...sapa2 yg minat anime boleh download anime kat link ni....
www.narutochaos.com...
tapi kena r register dulu...free sja....haha...









until next time....




cerita sekupang...


0 pendapat bernas: