CeritaSekupang

Walaupun cuma sekupang tetapi ianya berharga

Iklan .

a

macam mana nak banyak visit ke blog?

assalamualaikum...
entri ini adalah untuk berkongsi mcm na nak bagi ramai orang visit ke blog kita...
sebenarnya aku pun baru lagi dalam dunia blog ini...
ni cuma pendapat aku lar... 

(1) nyemak kat blog orang lain----contoh : bagi lar komen entri yang ada kat situ...at least cakap "saya nyemak"
(2) sebarkan link blog anda ---- contoh : paling mudah adalah dengan meletakkan link ada di facebook....
(3) masuk group blogger  ----paling berkesan...contoh laman web adalah http://www.gengblogger.com/
laman web ni memang beri kesan positif pada blog aku lepas aku jdi geng...

rasanya itu sja...kalu ada yang nak tambah...sila2 lar tambah....boleh berkongsi sama2...
until next entry...wassalam....

0 pendapat bernas: